top of page

חדשנות משבשת

  • תמונת הסופר/ת: Yifat Godiner
    Yifat Godiner
  • 28 במאי
  • זמן קריאה 1 דקות

עודכן: 20 ביוני


גוגל מול AI

גוגל - מנוע החיפוש ששלט בעולמנו, לכאורה כמעט ופספס את הרכבת של הבינה המלאכותית.

במשך יותר משני עשורים, גוגל הייתה השער הבלתי מעורער שלנו לעולם הדיגיטלי.

אבל אז הגיעה החדשנות המשבשת, הבינה המלאכותית.


פתאום, אנשים התחילו לשאול את ChatGPT וכלי בינה מלאכותית מתחרים במקום "לגגל", ונהנו לחפש תשובות במקום קישורים.

רבים התחילו לשאול, האם גוגל תישאר רלוונטית בעידן שבו כבר לא מחפשים מידע אלא מנגישים מידע באמצעות בינה יוצרת?


בחודשים האחרונים, נראה שגוגל הבינה את גודל השינוי.

עם ההתקדמות של Gemini והאינטגרציה של AI ישירות לתוך תוצאות החיפוש, היא מאותתת: אנחנו כאן כדי להישאר, ולשנות יחד את כללי המשחק.

האם זה יספיק כדי לשמר את המונופול שלה?

האם חוויית חיפוש מבוססת AI תגרום לנו לסמוך שוב על גוגל? או שהחדשנות תמשיך לשבש את כל מה שהיכרנו וידענו?


אני עוקבת בעניין, וחושבת שזה שיעור חשוב לכל ארגון, גם הארגון החזק והמוביל ביותר לא יכול להרשות לעצמו לנוח על זרי הדפנה.

ראינו את זה גם לא פעם בעבר. ארגונים גדולים לא חזו את השינויים ולא ביצעו טרנספורמציה ונעלמו מהמפה.


מה דעתכם?

האם גוגל הצליחה להדביק את הפער? או שכבר מאוחר מדי?


 
 
 

תגובות


bottom of page